Termeni şi condiţii

Achiziţia

La efectuarea unei comenzi, aceasta este confirmată după achitarea sumei datorate.

Preţurile

Toate preţurile includ TVA, expediţia (vezi informaţiile de mai jos) şi, dacă este cazul, taxele vamale în cazul în care destinaţia se află într-una din ţările menţionate pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a modifica preţurile ca urmare a schimbării cursului de schimb sau a situaţiei de pe piaţa mondială a covoarelor.

Livrarea

Întotdeauna oferim cel puțin o alternativă pentru expediere.

Toate livrările sunt efectuate de UPS/FedEx. Nu putem efectua livrări la căsuţe poştale.

Dacă doriţi să aflaţi termenii şi condiţiile de livrare în alte ţări, alegeţi ţara aici:

Termeni şi condiţii – livrări în România

UPS - Livrare standard

Coletele standard se livrează în zilele lucrătoare, între orele 09.00 şi 17.00
Livrare la adresa specificată de dvs.
A UPS não garante que o motorista de entregas entre em contacto consigo por telefone no dia de entrega acordado.
Durata de livrare 4 - 5 zile *

FedEx - Livrare standard

Coletele standard se livrează în zilele lucrătoare, între orele 09.00 şi 17.00
Livrare la adresa specificată de dvs.
Durata de livrare 4 - 5 zile *

* Durata de livrare se aplică în cazul comenzilor efectuate în zilele lucrătoare, înainte de ora 14.00. (2PM CET)
Pentru comenzile efectuate în weekend sau după ora 14.00, durata de livrare se calculează începând cu următoarea zi lucrătoare.
Comanda se consideră confirmată la primirea în contul nostru a sumei integrale datorate. Dacă plătiţi cu cardul, vom primi plata imediat. Dacă plătiţi prin transfer bancar, este posibil ca procesul să dureze cu una sau două zile mai mult.

Certificate de autenticitate

Garantăm că covorul livrat este lucrat de mână şi este conform cu descrierea de pe CarpetVista.com. La fiecare comandă se ataşează un certificat de autenticitate semnat.

Garanţia

Beneficiaţi, desigur, de garanţie pentru toate produsele achiziţionate de la noi. Garanţia este valabilă timp de 1 an de la data primirii covorului. În calitate de client suedez, se va aplica principiul "Konsumentköplagen". În cazul în care clientul solicită să se aplice garanţia şi se consideră că deteriorarea se datorează manipulării necorespunzătoare de către client, acesta din urmă va plăti toate eventualele reparaţii. Experţii noştri vor stabili în primul rând cauza deteriorării. Clientul va plăti toate costurile de expediţie în cazul reparaţiilor efectuate în perioada de la garanţie.

Garanţia returnării banilor în 100 de zile

Ca persoană fizică, aveţi dreptul la plata la acceptare cu posibilitatea de returnare în 100 de zile. Puteţi returna covorul în termen de 30 de zile şi veţi primi banii înapoi. Covorul trebuie să fie nedeteriorat şi să nu fi fost folosit. Trebuie să ambalaţi covorul la fel cum l-aţi primit. Pentru mai multe informaţii accesaţi pagina "Returnarea". Pentru a ne asigura că toţi clienţii noştri sunt 100% mulţumiţi de achiziţia făcută, oferim transport gratuit la returnarea produselor comandate în România . Pentru mai multe informaţii accesaţi pagina „Returnarea”.

Returnarea

În vederea returnării unui covor, trebuie mai întâi să ne contactaţi pentru a primi informaţii despre procedura de returnare Este responsabilitatea dumneavoastră să vă asiguraţi de sosirea covorului în stare bună. Asiguraţi-vă că acesta a fost bine ambalat.

Returnarea nu se consideră finalizată până când nu am primit şi examinat produsele returnate. La finalizarea unei returnări, acelaşi card pe care l-aţi folosit pentru achiziţie va fi creditat. Dacă primim produse returnate fără nota de retur corespunzătoare, produsele vor fi trimise înapoi clientului, pe cheltuiala acestuia.

Fără TVA pentru companiile din UE

Companiile care sunt înregistrate ca plătitoare de TVA într-o ţară UE alta decât Suedia şi care pot prezenta un număr valabil de înregistrare ca plătitoare de TVA conform modelului UE nu vor trebui să plătească TVA. Preţurile de pe site-ul web sunt afişate fără TVA; TVA se taxează la procesarea comenzii, după autentificare sau înregistrare. Livrăm doar la adresa la care se află sediul social al companiei. Pentru a verifica dacă un număr de înregistrare ca plătitor de TVA este valabil, puteţi consulta legătura de mai jos:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/

Comenzile B2B

Toate comenzile plasate de către orice companie vor fi considerate comenzi B2B Pentru toate aceste comenzi pot exista excepții în legătură cu retururile, costurile de livrare si alte aspecte generale din termeni și condiții. În acest context, un contract separat va fi întocmit cu noi pentru a fi semnat și aprobat de ambele părți. Dacă aveți întrebări în această privință, ne puteți contacta la b2b@carpetvista.se.

Plata cu cardul

CarpetVista.com vă oferă posibilitatea să faceţi plăţi securizate cu cardul, în colaborare cu DIBS, Handelsbanken, Visa şi MasterCard.

Plata cu cardul este o metodă sigură de plată pentru dvs. în calitate de client. Compania vânzătoare nu va afla niciodată informaţii privind cardul sau contul dvs. Aceste informaţii se vor transfera securizat către o legătură criptată, de la dvs., prin gateway-ul de plată DIBS, către banca dvs.

Transfer bancar

Dacă nu doriţi să folosiţi un card de credit, puteţi transfera banii direct în contul nostru bancar. Trebuie să plătiţi integral suma în 5 zile, altfel comanda dvs. va fi anulată. Menţionaţi întotdeauna numărul comenzii dvs. atunci când efectuaţi o plată. Vă vom trimite covoarele de îndată ce plata dvs. va sosi în contul nostru.

Eroare la livrare

Dacă există probleme în legătură cu livrarea dvs. sau dacă primiţi un covor deteriorat ori altul decât cel comandat, sau dacă primiţi un număr greşit de covoare, contactaţi imediat serviciul pentru clienţi. Eroarea trebuie să fie semnalată într-un interval de timp rezonabil.

Deteriorările produse la transport

Deteriorările vizibile ale produselor trebuie comunicate direct către UPS/FedEx, la primirea coletului. Deteriorările ascunse datorate transportului trebuie comunicate UPS/FedEx imediat ce sunt descoperite.

Categoria a doua

Produsele de categoria a doua au imperfecţiuni minore sau defecte care sunt prezentate în descrierea produsului.

Comenzi personalizate

Dacă sunteți interesat/ă să comandați cantități mari și/sau produse personalizate, vă rugăm să contactați biroul nostru de asistență B2B (b2b@carpetvista.se) pentru mai multe detalii în legătură cu ce putem face pentru dumneavoastră. În acest context, un contract separat va fi întocmit cu noi pentru a fi semnat și aprobat de ambele părți. Trebuie avut în vedere că pentru comenzi personalizate, timpul de livrare va fi extins, și, de asemenea, va fi dedus 30% nerambursabil din valoarea comenzii în momentul în care contractul este semnat. Aceasta plată trebuie finalizată înainte ca noi să putem plasa comanda către furnizorii noștri. Toate comenzile trebuie achitate în totalitate, când și dacă produsele sunt în stoc, înainte ca orice livrare să poată pleca din depozitul nostru.

Covoarele care nu sunt primite de client şi ne sunt returnate

Pentru covoarele comandate care nu sunt acceptate, sau ne sunt returnate deoarece clientul nu a fost găsit după mai multe încercări de livrare, se va percepe o taxă în valoare de 395 SEK, inclusiv TVA, pentru cheltuieli de administrare. Pentru produsele achiziţionate prin comandă specială se facturează valoarea integrală.

Confidenţialitatea în tratarea informaţiilor personale

La efectuarea unei comenzi sau la înregistrarea dvs. drept client, vom stoca informaţiile dvs. personale. Prin aceasta acceptaţi faptul că stocăm informaţiile de care avem nevoie pentru a finaliza gestionarea comenzii dvs. şi pentru a vă oferi cele mai bune servicii. CarpetVista.com nu va divulga niciuna din informaţiile personale către terţe părţi. Conform legii suedeze privind gestionarea informaţiilor personale, puteţi primi un extras al tuturor informaţiilor pe care le-am stocat în legătură cu persoana dvs. şi, dacă nu sunt relevante, ne puteţi solicita ştergerea acestor informaţii. Dacă doriţi să primiţi acest extras, contactaţi serviciul nostru pentru clienţi.

Fişierele cookie

Site-ul CarpetVista.com foloseşte fişiere cookie pentru a asigura o experienţă confortabilă de cumpărare. Folosim, de asemenea, module cookie pentru măsurarea şi optimizarea activităţii noastre de marketing. Dacă browserul dvs. web este setat să nu accepte fişiere cookie, nu veţi putea utiliza magazinul online. În acest caz, puteţi schimba uşor această setare.

Certificatele cadou

Certificatul cadou este valabil doar pentru achiziţionarea de produse vândute de CarpetVista şi nu poate fi combinat cu alte certificate cadou. Certificatul este valabil până la data specificată pe el, inclusiv. Dacă achiziţionaţi un covor cu certificatul cadou şi decideţi să returnaţi covorul, veţi primi un alt certificat cadou cu valoarea covorului, mai puţin costurile de expediţie suportate pentru returnare. Dacă pe certificatul cadou aveţi o sumă rămasă de la o achiziţie anterioară, o puteţi folosi pentru a achiziţiona un covor. Însă în cazul în care achiziţionaţi un covor cu o valoare mai mare decât certificatul cadou, trebuie să achitaţi diferenţa prin transfer bancar. Certificatul cadou trebuie considerat ca reprezentând numerar, deoarece are o valoare şi trebuie să aveţi grijă de el. CarpetVista nu îşi asumă răspunderea pentru certificatele cadou pierdute, furate sau deteriorate.

Contactați

Rugvista AB, Ringugnsgatan 11, SE-216 16 Malmö, Suedia, telefon +40 31 630 8340, info@rugvista.com. Codul de identificare a companiei: 556458-9207.

Obțineți o reducere de 15%

Abonați-vă acum și primiți o reducere de 15% la următoarea dvs. comandă*, email-uri săptămânale cu acces exclusiv la oferte, cele mai noi tendințe și știri despre produse.

Pentru informații despre felul în care administrăm datele dvs., vă rugăm să vedeți politica de confidențialitate. Vă puteți dezabona oricând. *Reducerea poate fi utilizată pentru o achiziție în termen de 60 de zile de la abonare. Este valabilă pentru toate produsele, inclusiv pentru cele deja reduse. Nu poate fi combinat cu alte coduri de reducere.